Причини зниження швидкості роутера
Нерідко домашній інтернет зовсім не радує своєю швидкістю. Іноді для виправлення ситуації можна просто перейти на більш дорогий тариф, та цей захід не завжди приносить бажаний результат. І от в таких випадках проблема може бути саме в пристрої Wi-Fi.
В першу чергу необхідно переконатися, що в квартирі чи будинку встановлено якісне обладнання. Найкраще використовувати дводіапазонні роутери 2,4 і 5 Ггц.
То які ж причини можуть призводити до падіння швидкості інтернету?
1. Наявність потужних електронних приладів поблизу Wi-Fi-роутера.
Хто б міг подумати, та ввімкнена мікрохвильова піч може знизити швидкість інтернет-з'єднання в вашому телефоні та в роутері, які працюють в діапазоні 2,4 ГГц.
2. Наявність великої кількості Wi-Fi-точок в сусідніх квартирах.
У такій ситуації необхідно встановити дводіапазонний маршрутизатор, який може працювати одночасно в діапазонах 2,4 і 5 ГГц і було б добре налаштувати телефон або ноутбук на частоти в діапазоні 5 ГГц. У цьому діапазоні частотних каналів більше. Тоді Wi-Fi-канали у вашій квартирі і квартирі сусіда будуть менше впливати один на одного.
3. Використання старих мобільних телефонів.
На застарілій моделі телефону встановити високошвидкісне підключення до Інтернету буде проблематично. У такому випадку варто перевірити, який стандарт підтримує телефон. Наприклад:
- стандарт 802.11а забезпечить максимальну швидкість 54 Мбіт/с (насправді близько 20 Мбіт/с);
- стандарт 802.11В - 11 Мбіт/с максимум (реально 2-5 Мбіт/с),
- 802.11N дасть можливість користуватися інтернетом на швидкості 450 Мбіт/с (реально 100-110 Мбіт/с);
- а стандарт 802.11АС дозволяє організувати підключення на швидкості до 1300 Мбіт/с.4. Неправильне налаштування роутера.
Погане з'єднання можливо, якщо виставлена занадто велика або занадто маленька потужність передавача.
5. Неправильне розміщення Wi-Fi роутера в квартирі.
Для отримання якісного сигналу слід розміщувати пристрої не в дальній кімнаті, а в центрі квартири. Також необхідно враховувати товщину стін, часто саме це знижує швидкість.
6. Неякісне з'єднання кабелів.
Цю проблему можна запідозрити в тому випадку, якщо всі інші способи поліпшення з'єднання не допомогли. У цій ситуації необхідно звернутися в службу технічної підтримки оператора і викликати додому фахівців, які перевірять з'єднання і усунуть неполадки, якщо вони є. Це єдина причина перешкод з Wi-Fi, що виникає з вини провайдера.
Щоб не було інших проблем, при підключенні Wi-Fi добре поясніть фахівцям, де ви хочете розмістити роутер, скільки пристроїв до нього буде підключено, з якого мобільного телефону ви будете заходити в інтернет. Тоді майстри встановлять обладнання так, щоб виключити ризики виникнення перешкод, порадять найбільш відповідне обладнання і правильно його налаштують.
Причини зниження швидкості роутера
Нерідко домашній інтернет зовсім не радує своєю швидкістю. Іноді для виправлення ситуації можна просто перейти на більш дорогий тариф, та цей захід не завжди приносить бажаний результат. І от в таких випадках проблема може бути саме в пристрої Wi-Fi.
В першу чергу необхідно переконатися, що в квартирі чи будинку встановлено якісне обладнання. Найкраще використовувати дводіапазонні роутери 2,4 і 5 Ггц.
То які ж причини можуть призводити до падіння швидкості інтернету?
1. Наявність потужних електронних приладів поблизу Wi-Fi-роутера.
Хто б міг подумати, та ввімкнена мікрохвильова піч може знизити швидкість інтернет-з'єднання в вашому телефоні та в роутері, які працюють в діапазоні 2,4 ГГц.
2. Наявність великої кількості Wi-Fi-точок в сусідніх квартирах.
У такій ситуації необхідно встановити дводіапазонний маршрутизатор, який може працювати одночасно в діапазонах 2,4 і 5 ГГц і було б добре налаштувати телефон або ноутбук на частоти в діапазоні 5 ГГц. У цьому діапазоні частотних каналів більше. Тоді Wi-Fi-канали у вашій квартирі і квартирі сусіда будуть менше впливати один на одного.
3. Використання старих мобільних телефонів.
На застарілій моделі телефону встановити високошвидкісне підключення до Інтернету буде проблематично. У такому випадку варто перевірити, який стандарт підтримує телефон. Наприклад:
- стандарт 802.11а забезпечить максимальну швидкість 54 Мбіт/с (насправді близько 20 Мбіт/с);
- стандарт 802.11В - 11 Мбіт/с максимум (реально 2-5 Мбіт/с),
- 802.11N дасть можливість користуватися інтернетом на швидкості 450 Мбіт/с (реально 100-110 Мбіт/с);
- а стандарт 802.11АС дозволяє організувати підключення на швидкості до 1300 Мбіт/с.4. Неправильне налаштування роутера.
Погане з'єднання можливо, якщо виставлена занадто велика або занадто маленька потужність передавача.
5. Неправильне розміщення Wi-Fi роутера в квартирі.
Для отримання якісного сигналу слід розміщувати пристрої не в дальній кімнаті, а в центрі квартири. Також необхідно враховувати товщину стін, часто саме це знижує швидкість.
6. Неякісне з'єднання кабелів.
Цю проблему можна запідозрити в тому випадку, якщо всі інші способи поліпшення з'єднання не допомогли. У цій ситуації необхідно звернутися в службу технічної підтримки оператора і викликати додому фахівців, які перевірять з'єднання і усунуть неполадки, якщо вони є. Це єдина причина перешкод з Wi-Fi, що виникає з вини провайдера.
Щоб не було інших проблем, при підключенні Wi-Fi добре поясніть фахівцям, де ви хочете розмістити роутер, скільки пристроїв до нього буде підключено, з якого мобільного телефону ви будете заходити в інтернет. Тоді майстри встановлять обладнання так, щоб виключити ризики виникнення перешкод, порадять найбільш відповідне обладнання і правильно його налаштують.